“Coopcake: Receptari per a crear la vostra empresa cooperativa”, Eva Ferré Ibarz

“Coopcake: Receptari per a crear la vostra empresa cooperativa”, Eva Ferré Ibarz. Soc llicenciada en dret per la UOC. Em vaig establir com a advocada autònoma a Barcelona i em vaig especialitzar en dret del treball. Des de llavors defenso assumptes privats en l’àmbit jurídic laboral. L’evolució personal i professional m’ha portat al cooperativisme i m’he format (continuo fent-ho cada dia) en tot el que envolta el món de la microempresa, perquè m’agrada saber de què parlo. I com que ja en sé una miqueta, doncs transmeto coneixement a persones que potser esteu valorant iniciar el vostre projecte de vida. Jo mateixa formo part de La Qperativa en col·laboració amb un grup de persones meravelloses, intel·ligents i treballadores. Posteriorment, basant-nos en la nostra pròpia experiència, hem iniciat el projecte cooperatiu QP, pensat per a facilitar la creació i consolidació de noves empreses. Aquest llibre parla de persones que volen gestionar el seu futur; que no volen deixar que les coses simplement passin, sinó que hi volen tenir una certa influència. Totes i cadascuna de les persones que m’he trobat en aquest àmbit són especials. Ho són perquè, encertades o no, volen ser les que gestionin el seu propi futur amb consciència social i amb esperit crític. I això és meravellós. “Coopcake: Receptari per a crear la vostra empresa cooperativa”, Eva Ferré Ibarz. Editorial El Toll. ISBN: 978-84-125104-6-1. DL: AB 612-2022. Primera edició: Desembre de 2022. Solapes, 178 pàgines. PVP: 16 euros.